martes, 17 de enero de 2017

PRIVACITAT A LES XARXES SOCIALS


La majoría de reds socials surt publicitat, les empreses paguen a la red social perquè els penjin, i és d'allà on treuen tants diners.

Depèn de quina, i també depèn del cost, però jo crec que com a màxim pagaría l'aplicació, WhatsApp perquè aquesta aplicació és molt útil per comunicar-te, per si tens una emergencia. És un missatge instantani.

                    És una llei que tenen les reds socials perquè acceptis les condicions i el que
                  et suposa registrar-te en aquella red social

                    Jo no llegeixo la política de privacitat, però ho hauria de fer, és la mandra que fa
                  llegir-se aquells textos tan llargs i complexos, que al fi i al cap és el que es vol
                  aconseguir. I tambè no et preocupes perquè al veure que la gent es registre
                  sense problema doncs això et dona una tranquilitat.

Al control de biografia, on posa: Tus redes y conexiones, et diu que Facebook mira com interactues amb aquelles persones, i que es queden les imatges i tot tipus d'informació que passes.
                    A les condicions on posa: No crearas más de una cuenta personal. Ja que molta
                  gent ho fa i no ho compleix.

                   No he trobat a faltar res de las condicions d'ús ni de política de privacitat, ja
                 que et deixa tot molt clar.
                  

                    Per mi les reds socials no són segures, jo no ultilitzaria les reds socilals per fer
                  negocis, ni per res a la cara, simplement per comunicar-se i coses que no són
                  perilloses per fer-se visibles

                    Per això, abans tinc en conta les coses que em preocupen com que tot tingui
                  contrasenyes, mirar la gent que em segueix, mirar com va l'aplicació de la red
                  social.

                  


No hay comentarios:

Publicar un comentario