jueves, 6 de abril de 2017

FEM UN BON ÚS D'INTERNET?

La setmana passada vam anar a una classe del curs de 5è de primaria on els hi vam fer una conferència als nens sobre preguntes de si utilitzen bè l'internet.

El primer que vam fer va ser presentar-nos, aleshores vam començar a fer l'exposició amb l'ajuda del power point. Primer els hi plantejavem una sèrie de preguntes. I segons el contestaven els hi deiem quina era la resposta correcte i perquè. I així contínuament. Vaig estar molt a gust i jo crec que les meves companyes tambè, ja que els nens eren molt participatius. Al final d'haver fet les preguntes vam penjar una cartolina a la pissarra i allà van anar apuntant tot el que havien après, fins a omplir-la tota.

Estic molt satisfeta de la feina que he fet. Ja que jo crec que vam treballar i organitzar-ho molt bè, tot va sortir com esparavem.

El material informàtic que hem utilitzat ha estat un power point: https://docs.google.com/presentation/d/1FQlCcfa_UUzVBMyi13v2bVyZhYSDd5EZIy1GV9w4_g4/edit#slide=id.p

No hay comentarios:

Publicar un comentario