viernes, 28 de octubre de 2016

HALLOWEEN

A la meva imatge he començat per posar una foto de fons que he pensat que era bastant adequada per Halloween, aleshores, a partir d'aquesta imatge he començat a posar dibuixos de Halloween per sobre de la imatge de fons. Com que les imatges eren fotos amb un fondo, doncs he utilitzat la goma d'esborrar com a eina per esborrar el fons. També he utilitzat l'eina d'escalar la capa perquè així podía fer més gran o més petita o moure l'imatge. I per últim he utilitzat l'eina d'escriure per escriure una frase típica de Halloween: Truck or treat.

Jo crec que l'idea principal que tenia és el que he fet, encara que no tenia una idea concreta, i anava afegint coses al mateix temps que se m'acodien.


Al principi volia utilitzar l'eina de retallar, però vaig tenir problemes, apart de que era una currada, no s'havia com seleccionar-la un cop retallada, però pel resta no he tingut cap més problema, era qüestió d'anar descobrint i provant.

Jo opino que m'ha quedat força bé i estic contenta del meu resultat.

FELIÇ HALOWEEN!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario